ProsessPilotene -
Vores CRM partner

For at give dig den bedst mulige oversigt over kunder og få mest muligt ud af dataene er afsnittet om Customer Engagement delen (tidligere kaldet CRM) af Dynamics 365 et værktøj, der sikrer, at opdaterede data er tilgængelige i alle relevante dele af løsningen. Vi har valgt at involvere en af Norges førende virksomheder som konsulenter i vores projekter med hensyn til Customer Engagement, ProcessPilotene for at få den bedst mulige levering.

ProsessPilotene er dedikerede specialister inden for Customer Engagement (CRM-afsnittet i Dynamics 365) og har en masse viden om bedste praksis fra de fleste brancher. De hjælper os med alle de nødvendige tjenester, såsom: flerkanals kunderejser, procesudvikling, CRM-strategi, CRM “bedste praksis”, systemimplementering, systemintegrationsarbejde, “masterdata” -projekter, træning og support og vedligeholdelse.

Sammen med ProsessPilotene tilbyder vi næsten hele Microsoft-stakken i relation til kundeengagement. For eksempel Office365 for adgang til alt fra hvor som helst. Outlook integreret med CRM, så relevant kommunikation nemt kan gemmes. Skype for Business, så du kan samarbejde med alle overalt. OneNote til skrivning og deling af noter. SharePoint til at gemme og dele dokumenter. Brug Yammer til effektiv og social kommunikation, og del kalendere, så du altid har et overblik over hinandens muligheder. Dette hjælper dig med at holde hinanden ajour uden endda at skulle kommunikere.

På samme måde som Axdata holder ProsessPilotene sig selv konstant informeret om alle relevante produkter, der kan bruges med Dynamics 365 og især CRM, og som sådan udvide den færdige funktionalitet kan man få “ude af kassen”. ProsessPilotene har valgt et antal af sådanne produkter, der er bedst inden for deres eget felt. Vi har bygget disse produkter og vores egne komponenter i et færdiglavet layout, som alle kunder har brug for. På denne måde spares der meget tid ved opstart af nye installationer, og måske vigtigst af alt er, at fælles problemer løses ens med alle kunder. Dette gør det lettere at tilbyde god support med mindre personlig afhængighed, at tilbyde ny funktionalitet og finde fælles løsninger på problemer, der kan opstå ved nye større udgivelser af Dynamics 365 (CRM).

 

Axdata og ProsessPilotene har status som Managed Partner hos Microsoft. Dette er det højest mulige niveau af partnerskab med Microsoft og er kun forbeholdt de virksomheder, der bidrager med unik ekspertise og erfaring.

 

 

Kort om Microsoft Dynamics 365 og CRM

 

Der er en række it-tjenester, der kan bruges i CRM-sammenhænge. Det vigtigste produkt og service er Microsoft Dynamics 365. Dette produkt er af Gartner bedømt som et af de to bedste CRM-systemer i verden. Microsoft Dynamic 365 kan installeres enten lokalt i dit eget IT-miljø eller som en Cloud-service, der leveres og drives af Microsoft. Sidstnævnte er mest almindelig blandt vores kunder i Norge.

Microsoft Dynamics 365 har en moderne webgrænseflade og er også tilgængelig på mobil, tablets og i Outlook. Du kan få over 50 forskellige sprog, herunder dansk, norsk og engelsk.

Prosesspilotene er dedikerede specialister hos Dynamics 365 (CRM), vi har meget viden om bedste praksis fra de fleste brancher. De deler deres viden og ønsker at være en naturlig diskussionspartner og rådgiver i planlægningen af din “CRM-rejse”. I samarbejde med Prosesspilotene leverer vi alle nødvendige tjenester såsom: flerkanals kunderejser, procesudvikling, CRM-strategi, CRM “bedste praksis”, systemimplementering, systemintegrationsarbejde, “master data” projekter, træning og support og vedligeholdelse.

Overvejer du at bruge CRM-delen på Dynamics 365?

Kontakt os, så fortæller du, hvordan du løser dette sammen med ProcessPilotene.
BErikende løsninger til Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 kan kombineres med en række berigende add-on-tjenester

Læs mere om vores partnere og ISV-løsninger, der hjælper med at få mest muligt ud af Microsoft Dynamics 365. Find løsninger, der hjælper dig med at få mere ud af Dynamics 365.