ExpandiIT
mobil informationsstrøm

Mobile Services - fundamentet for yderligere vækst

ExpandIT Mobile Service er det værktøj, der giver et komplet overblik over alle udgående ressourcer og muligheden for at optimere under hele processen.

Mobiltjeneste giver dig mulighed for at bruge flere platforme på én gang, fra en GPS-enhed til en iPhone, og leverer og registrerer oplysninger på din pågældende bærbare computer eller tablet. På denne måde foretages daglige registreringer hurtigt og effektivt. Når medarbejderen modtager en ordre på sin håndholdte enhed, indeholder den alle kritiske oplysninger om kunden og en beskrivelse af problemet. Når jobbet er udført, kan medarbejderen registrere alle oplysninger om, hvad der er gjort. Derudover kan medarbejdere registrere nyt udstyr, der er installeret, lægge ekstra arbejde udført eller nye ordrer, der er ankommet, når de har været i kontakt med kunden.

Designet til servicevirksomheder, der ønsker at understøtte, strømline og strømline processer og arbejdsgange i virksomheden.

Systemet er kontinuerligt udviklet i tæt samarbejde med brugerne, inklusive servicemedarbejdere med mere end 30 års erfaring i servicebranchen. Fokus er på brugervenligheden af den mobile medarbejder, da det giver hurtigere og mere præcis registrering af timer, materialer og rapporter.

 

Med Mobile Service får du:

 

  • Mere effektiv forberedelse til servicebesøg.
  • Daglig fakturering og dermed forbedring af likviditeten.
  • Forbedret ordrestrøm fra feltpersonalet til regnskabssystemet.
  • Øget produktivitet hos mobile medarbejdere.
  • Stor grad af kundetilfredshed med god dokumentation og gennemsigtighed.
  • En dynamisk serviceløsning fra aftale med kunden til fakturaen er sendt.

 

Mobiltjeneste integreres let med Dynamics 365. Løsningen fungerer både offline og online, så ordrer kan altid registreres.

 

Løsningen hjælper kunder med at blive faktureret korrekt og til faktiske omkostninger uden at kræve ekstra ressourcer i administrationen. Samtidig som medarbejdere og ledere sidder med ajourførte oplysninger og serviceteknikere kun modtager serviceanmodninger og information, der er relevant. Det er valgfrit, om løsningen skal køres på en bærbar computer, PDA, WEB eller en kombination af disse platforme, efterhånden som løsningen installeres, opdateres og tilpasses centralt via Internettet.

 

Flere fordele med Mobile Service:

  • Fuld oversigt over servicebranchen fra kundekontakt, planlægning og fakturering.
  • Administrer serviceopgaver og gøre planlægningen effektiv og nøjagtig.
  • Indkøb og lager kan let optimeres.
  • Mulighed for at give kunderne online adgang til servicerapporter, kvalitetsrapporter, kontrakter osv.
  • Servicemedarbejdere modtager et højere beløb af fakturerede timer på en arbejdsdag.

Etableret i 1998 og har mere end 40 ansatte i Europa og Nordamerika og har udviklet en portefølje af produkter specielt til Dynamics, AX og NAV. Virksomheden er Gold Microsoft Partner – Independent Software Vendor, der viser, at de har produkter af god kvalitet, og at de har medarbejdere med høj kompetence.

Lær mere om ExpandITs løsninger

Kontakt os, så fortæller vi dig, hvordan du optimerer informationsstrømmen på alle platforme med ExpandIT’s udvidelse til Dynamics 365.
BErikende løsninger til Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 kan kombineres med en række berigende add-on-tjenester

Læs mere om vores partnere og ISV-løsninger, der hjælper med at få mest muligt ud af Microsoft Dynamics 365. Find løsninger, der hjælper dig med at få mere ud af Dynamics 365.