Dynamics 365 Field Service

Løs serviceproblemer første gang, hver gang

Levér fremragende kundeoplevelser ved hjælp af Dynamics 365 Field Service, der gør det muligt at udsende den rette ressource på det rette tidspunkt og til det rette sted – og med alle de værktøjer, der skal bruges for at få succes første gang.

Fem kontrolpunkter for at vide, om Field Service passer til din virksomhed:

Hvis du genkender dig selv i disse kontrolpunkter, kan Microsoft Dynamics 365 med Field Service være en løsning for dig. Derefter kan du få bedre kundeservice og mere effektiv håndtering af eftermarkedet.

Hvis du er en virksomhed, der driver service, hvor produkterne er installeret, vil Field Service være i stand til at give store gevinster i forhold til kapacitetsudnyttelse, kundetilfredshed og digitalisering.

Planlæg service, før dine kunder skal bede om det

Med Dynamics 365 og Field Service kan du til enhver tid opretholde kontakt med dine kunder. Azure-sensorer med indbygget IoT-teknologi, der transmitterer realtidsdata til Microsoft Dynamics 365 så teknikere kan overvåge kundesystemer eksternt. Sådan letter applikationen, at du kan planlægge service på kundens udstyr, før kunden selv skal ringe efter det.

Ved at kunne forudsige, opdage og servicere udstyr, før dine kunder overhovedet opdager, at der er opstået et problem, sikrer du, at dine kunder kan opretholde en konsekvent og pålidelig drift. Giv dine kunder forudsigelig service gennem automatiske tale- og tekstpåmindelser om, hvornår der er aftalt service på udstyret, og oplevelsen af ​​kundetilfredshed øges.

Få et komplet overblik over dine ressourcer

Ud over at levere proaktivt servicearbejde hjælper Dynamics 365 Field Service dig med at få et overblik og være i stand til at fordele dine ressourcer optimalt. I applikationen får du et let overblik over, hvor dine teknikere er, og ved hjælp af AI-teknologi kommer Dynamics 365 Field Service med anbefalinger om, hvilke teknikere der har den rigtige erfaring til de forskellige serviceopgaver.

Interaktive kort med træk-og-slip-planlægningstavler gør det let at distribuere ressourcer, mens du får et godt overblik over teknikere og serviceopgaver. Automatiske planlægningsanbefalinger ved hjælp af AI reducerer også rejsetiden og optimerer, hvordan du reagerer på forsinkelser, aflysninger og presserende arbejde hos kunden.

Gør det lettere for dine teknikere at løse kundens problem

Det faktum, at du kan forbinde teknikerens oplevelse med kundens problem betyder, at du oftere får teknikere på stedet, der har erfaring med opgaven og kan løse det hurtigt. Ikke desto mindre vil der opstå situationer, hvor teknikere, der ikke har den rigtige erfaring, skal løse nye problemer. Derefter kan teknikeren få hjælp gennem Dynamics 365 ved at følge trinvise procedurer eller oprette Dynamics 365 Remote Assist-videoopkald, hvor mere erfarne teknikere kan guide arbejdet i realtid.

Teknikere kan også let få adgang til tidligere serviceaktiviteter på udstyret ved at få adgang til kundens historie, tidligere arbejdsordrer og detaljerede oplysninger om kundens udstyr. Når arbejdet er udført, kan teknikeren let opdatere kundeoplysningerne ved at tage fotos, videoer og lave stemmebemærkninger gennem mobilappen. På denne måde kan du sikre, at du opretholder en stærk standard, næste gang en tekniker skal sendes ud på vegne af kunden.

Vigtige funktioner og roller i Dynamics 365 Field Service

Løsningen indeholder en række funktioner, der letter forskellige roller i din virksomhed til at udføre deres arbejde optimalt. Investering i Dynamics 365 Field Service giver dig blandt andet:

  • Værktøjer til planlægning og levering
  • Kommunikationsværktøjer
  • Brugervenlig mobilapplikation
  • Aktivforvaltning
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Funktioner til lager, indkøb og retur
  • Faktureringsfunktioner
  • Tidsopfølgning
  • Analyse til rapportering

… og meget mere! Dynamics 365 Field Service giver dig de værktøjer, du har brug for til at levere enestående kundeoplevelser.

 

Axdata er leverandør av Microsoft Dynamics 365

Læs om andre applikationer i Dynamics 365

På et stadig hårdere marked med øget konkurrence og høje krav til effektivitet og nøjagtige data er det afgørende at have et forretningssystem, der håndterer udfordringer og kan følge udviklingen på markedet. Microsoft Dynamics 365 kombinerer ERP-, CRM- og BI-løsninger i en cloud-løsning, hvilket forenkler og forbedrer dine processer.

Vil du forbedre servicetilbudet til dine kunder?

Kom godt i gang med Dynamics 365 Field Service for at øge effektiviteten i din virksomheds servicearbejde, mens du reducerer dine driftsomkostninger. Vi i Axdata hjælper dig gerne med at komme i gang på rejsen mod den bedste service, du kan opnå. Kontakt os i dag for en snak om, hvordan du kan drage fordel af Dynamics 365 Field Service.