Sørg for, at dine kunder får en personlig kundeservice, der er skræddersyet til deres behov, med Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Via en omnichannel-platform, der letter førsteklasses kundeservice, får kunder den mest effektive kundeservice. Med adgang til selvhjælps- og samarbejdsportaler kan kunder let få hjælp til deres problemer. Dette er en løsning, der ud over at reducere omkostningerne forbundet med support også giver øget kundetilfredshed og øget loyalitet.
Giv kunden den service de ønsker
På dagens marked forventer kunderne hurtig, pålidelig og nøjagtig kundeservice. Med Dynamics 365 og appen Customer Service kan du skabe værdi ved hvert kontaktpunkt og møde kunden på den kanal, de bedst kan lide. Omnichannel-opsætningen i applikationen giver dig mulighed for at løse problemer på tværs af digitale kanaler som Live Chat, Facebook, SMS og meget mere.
I Dynamics 365-Customer Service kan du oprette vidensbanker, der gør det nemt for dine kunder at få adgang til serviceartikler, der hjælper dem med selv at løse problemer. Hvis kunden stadig har brug for hjælp fra en kundeservicemedarbejder, kan du nemt sikre, at kunden får en problemfri oplevelse. Applikationen viser kunderejsen trin for trin, så du effektivt kan udføre kundeservice, uanset om sagen skal flyttes til forskellige agenter eller platforme.
Giv dit team nye muligheder for at kunne yde god kundeservice
Opskriften på at udføre fremragende kundeservice er at give dit team de værktøjer, de har brug for for at få succes. Dynamics 365 Customer Service gør det let for agenter at samarbejde og overføre sager til hinanden. Integrationen af Microsoft Teams gør det også muligt at forbinde fagfolk, der sikrer, at komplekse problemer kan løses effektivt.
Når kunder søger kundeservice, er det vigtigt at sikre, at ingen henvendelser glemmes eller forsinkes. Opret meddelelser til kunder, der har brug for ekstra opfølgning, så serviceteamet kan arbejde proaktivt for at løse problemer. Ved at lade agenter hurtigt hente kundens historie og modtage AI-baserede anbefalinger til løsninger, kan de løbende igangsætte problemløsning uden hindring.
Brug avanceret teknologi for at få et bedre overblik over din kundeservice
Customer Service bruger revolutionerende teknologi, der giver dig mulighed for at tage sig af dine kunder på den bedst mulige måde. Applikationen giver dig adgang til IoT-diagnostik, der giver dig mulighed for at komme med smartere anbefalinger og hurtigere sagsbehandling uden at skulle forlade platformen.
Giv dine kunder smarte og fremtidsrettede anbefalinger ved hjælp af programmerede bots, der bruger ægte data om kunden i deres analyser. Som en del af Microsoft-universet kan Dynamics 365-kundeservice let integreres med andre brancheførende AI-applikationer som f.eks Microsoft Power Virtual Agents, Customer Insights og Customer Service Insights.
Muligheder med Dynamics 365 Customer Service
Løsningen bruger kunstig intelligens og moderne teknologi, der letter øget kundetilfredshed. Investering i Dynamics 365 Customer Service giver dig blandt andet mulighed for:
- Spor kundeproblemer på tværs af forskellige sager
- Optag alle interaktioner relateret til en bestemt sag
- Del information i en videnbase
- Opret køer og tildel sager til de rigtige kanaler
- Oprette og spore serviceniveauer gennem serviceaftaler (SLA’er)
- Definer servicevilkår gennem rettigheder
- Oversigt over rentabilitet og produktivitet gennem rapporter og dashboards
- Opsæt og planlæg tjenester
… og meget mere! Dynamics 365 Customer Service giver dig de værktøjer, du har brug for til at skabe gode og langsigtede kundeforhold.
