Axdata Customer Care

Kunden er den vigtigste, vi har i Axdata, og vi gør vores bedste for at tage os af de investeringer, du foretager hos os. Vi har derfor et kundeprogram, Axdata Customer Care, der sikrer, at du som kunde altid bliver passet bedst. Vores kunders succes med vores løsninger er også vores succes.

Axdata Customer Care aftale giver dig den bedste kundeservice

Når du bruger forretningssystemer, vil der opstå fejl og ændringer, der kan gøre løsningen upålidelig. Derefter fortjener kunder at blive taget godt af, og nogle ønsker at blive fulgt op nøje. Gennem Axdata Customer Care kundeprogram får du tættere opfølgning, og at vi er i forkant og afslører vores kunders behov for support og support, hvilket minimerer risikoen for, at løsningen ikke fungerer.

Axdata Customer Care er et kundeprogram, der følges op af et dedikeret team i Axdata og er designet til at sikre, at din virksomhed oplever nærhed, mere forudsigelighed, tilgængelighed og at vi hurtigt løser de udfordringer, du har.

 

Med en Customer Care aftale får du som kunde responstids garanti, tættere opfølgning, faste møder og en mere forudsigelig pris for øvrige udgifter.

 

Customer Care kontakter du ved at sende e-mail til care@axdata.no eller logge dig ind på Customer Care portalen

 

 

Axdata Customer Care aftalen består af tre elementer:

 

Basisaftalen som er obligatorisk, aftale om proaktive tjenester og responstidaftale. Du vælger også den aftalestruktur som passer din virksomhed bedst:

Basisaftale Customer Care:

Med basisaftalen sætter vi en fast og forudsigelig struktur i vores samarbejde gennem månedlige opfølgninger, hvor den opsummerer, hvad der er gjort i den seneste måned og planer for den kommende måned. Vores erfaring er, at dette sikrer en højere kvalitet af samarbejdet og de løsninger, vi leverer, mens du giver dig fuld kontrol over status og fremskridt. Basisaftalen er en basisaftale for samarbejdet og regulerer alle handelspartikler i andre aftaler. Derudover inkluderer aftalen flere tjenester til en fast månedlig pris:

 

  • Halvårlige heldagsmøder med gennemgang af sager og planlægning for de næste seks måneder
  • Merkantil opfølgning af sager og fremdrift
  • Fast månedlig statusopdatering

 

Proaktive tjenester:

Udstyr, miljø og driftssituation er underlagt kontinuerlige påvirkninger og ændringer, der kan gøre løsningen upålidelige. Ved at indgå en aftale om proaktive tjenester opretholder du stabilitet og ydeevne i dine forretningskritiske applikationer, og du sikrer, at applikationer og data fungerer sammen på en optimal måde, og at infrastrukturen udnyttes bedst muligt. De tjenester, der er bedst egnede til løsningen, vælges fra et udvalg af proacitve-tjenester. Nedenfor er et lille udvalg af, hvad du kan få med en proaktiv serviceaftale:

 

  • Konsistenstjek af applikation og data med handlingsrapport
  • Vedligehold af SQL Database
  • Kvalitetskontrol af backup og restore
  • Bistand med gennemførsel af periodiske rutiner
  • Kontrol af software og patch niveauer, samt hotfix og opdateringer fra Microsoft

 

Responstidsaftale:

For alle virksomheder er nedetid og en fuldstændig eller delvis stop i en proces kritisk. Derefter er det vigtigt at have hurtig hjælp og kvalificerede konsulenter, der begynder at løse problemet så hurtigt som muligt. Axdata tilbyder en garanteret responstid, hvor kvalificerede konsulenter begynder at løse problemet inden for responstiden. Vi garanterer:

 

  • Respons inden aftalt tid (4, 8 eller 16 timer)
  • Vi påbegynder løsning af problemet umiddelbart
  • Dedikeret konsulenter som er kvalificeret til at løse opgaven

Virker dette interessant eller ønsker du at vide mere om Axdata Customer Care aftalen, så tag endelig kontakt til os.
Her kan du laste ned Teamviewer for at du kan gi oss tilgang til din maskin og vi kan guide deg gjennom utfordringene.