CustomerCare10

Customer Care

Kunderne er de vigtigste i Axdata, og vi gør vores bedste for at tage os af de investeringer, du foretager sammen med os. Vi har derfor udviklet et kundeprogram, Axdata Customer Care, som sikrer, at du som kunde altid oplever det højeste service niveau. Vores kunders succes med vores løsninger er også vores succes.

Axdatas Customer Care sikre dig markedets bedste service

 

Med Axdata Customer Care oplever du en tættere opfølgning samt sparring indenfor forretningskritiske IT områder.

 

Axdata Customer Care er et kundeprogram, som håndteres af et selvstændigt team i Axdata, og er blevet etableret med henblik på at kunne tilbyde dig og din virksomhed en oplevelse af ekstra nærhed, mere forudsigelighed og tilgængelighed, samt en oplevelse af at vi endnu hurtigere løser de udfordringer, du og din virksomhed har.

Med en Customer Care aftale får du responstid garanti, tættere opfølgning, faste møder og en mere forudsigbar pris for vores ydelser

 

Som Customer Care kunde får du adgang til vores Customer Care portal.

 

På denne side oprettes og vedligeholdes alle opgaver, hvad enten det drejer sig om løbende opgaver eller projekter.

 

På siden kan du som kunde nemt og enkelt oprette opgaver og følge status på denne. Dette sikre at der kun findes én opgaveliste mellem dig som kunde og os som leverandør, og begge parter vil have samme information om opgavernes indhold samt en status der angiver hvorvidt opgaverne er tildelt, påbegyndt, til test m.m..

 

Ydermere kan sitet anvendes til arkivering og deling af projektplaner, mødereferater, aftaler og dokumenter m.m.

 

Virker ovenstående interessant og ønsker du at vide mere om vores Axdata Customer Care aftale så kontakt venligst Thomas, th@axdata.com eller care@axdata.no