Finance and Operations med Microsoft Dynamics 365

Nu har du mulighed for at gennemføre "Managing Finance and Operations with Microsoft Dynamics 365", denne mulighed giver dig rig indsigt i ny og spændende funktionalitet, brugergrænseflade og rapporteringsfunktioner. Alt sammen noget som gør dig bedre rustet til at vurdere om dette er en løsning I bør komme i gang med

En unik mulighed for at erhverve bedre kendskab til Dynamics 365 for Finance and Operations!

 

Dynamics 365 for Finance and Operations er en Microsoft ERP-løsning (Enterprise Resource Planning) fra Microsoft, der gør det muligt for din virksomhed hurtigt at tilpasse sig skiftende markedskrav og få vækst.

 

Hvis du mener, at denne løsning er noget for dig, er introduktionskursus Managing Finance and Operations med Microsoft Dynamics 365 noget, du skal gennemgå.

 

Dette kursus giver dig et godt indblik i, hvordan løsningen fungerer og derved en uvurderlig baggrund til at vurdere, om Dynamics 365 for Finance and Operations er en reel alternativ for dig og din virksomhed.

 

Om introduktionstræning:

 

Denne introduktion er oprettet som et kursus og består af otte moduler, som du gennemgår i det tempo, du ønsker. Du kan se, hvordan Microsofts forretningsapplikationer kan hjælpe din virksomhed med at vokse vækst og drive smartere processer.

Brug dine forretningskompetencer til at finde ud af, hvordan du styrer data, forretningsprocesser og produktion med Microsoft Dynamics 365 for Finance og Operations.

 

Du lærer om nøglefunktioner, hvordan du bruger rapporteringsværktøjer og oplever de mobile arbejdsområder i denne applikation. Du kan få adgang til forskellige videoer, scenarier og kundehistorier, der viser Finans og Operationer i brug. Kurset giver dig også mulighed for at udvikle dine færdigheder ved at gennemføre praktiske aktiviteter.

 

Microsoft Dynamics 365-forretningsprogrammer hjælper organisationer over hele verden til at styrke deres medarbejdere, engagere kunder og optimere operationer. Dynamics 365 hjælper organisationer med at forene data og relationer, opbygge viden og fremskynde den digitale transformation.

 

Du kan lære dette:

 

Modul 1: Enterprise Resource Planning (ERP).

Dette modul forklarer de grundlæggende koncepter for ERP såsom:

 

  • Hvad er ERP?
  • Udfordringer med traditionelle ERP-systemer
  • Digital transformation med Dynamics 365 for Finance and Operations

 

Modul 2: Microsoft for Finance and Operations.

Dette modul introducerer Dynamics for Finance and Operations som en skybaserede løsning og har emner som:

 

  • Hvad er en skybasserede løsning?
  • Øget produktivitet med workspaces
  • Adminnistrer forretningsprocesser ved hjælp af workflows
  • Rapportering af data

 

Modul 3: Nøglefunktionalitet.

Dette modul demonstrerer nøglefunktionaliteten i Dynamics 365 for Finance and Operations:

 

  • Order-to-cash
  • Procure-to-pay
  • Plan-to-produce
  • Recruit-to-hire

 

Modul 4: Mobile muligheder.

Dette modul viser de mobile muligheder som er tilgængelige i Dynamics 365 for Finance and Operations, inkluderet mobil browser tilgang, Dynamics 365 Unified Operations mobil app og PowerApps.

 

  • Oprette og administrere arbejdsområder
  • Udforske faktura godkendelse, omkostningsstyring, indkøbsordre og salgsordre
  • Dedikeret arbejdsområder for organisationens ledelse og leverandør samarbejde

 

Modul 5: Rapportering og analyse.

Dette modul introducerer rapporterings- og analyseværktøjerne i Dynamics 365 for Finance and Operations.

 

  • Hvad er det nuværende rapporteringslandskab?
  • Udforme rapporter med Financial Report Designer
  • Udforsk data management og visualisering med Power BI

 

Modul 6: Navigering i Webklient brugergrænsesnit.

Dette modul forklarer navigeringen i Dynamics 365 for Finance and Operations.

 

  • Hvordan man navigerer rundt på webklient brugergrænsesnittet
  • Bruge sidealternativer, vedhæftede dokumenter og hjælpesystemets funktionalitet
  • Introduktion af favoritter, for nylig besøgte og tastaturgenveje

 

Modul 7: Teknikker for at finde og filtrere.

Dette modul kommer ind på søg og filtreringsteknikker.

 

  • Demonstration af søgnings og filtreringsteknikker
  • Administration for at gøre filtrering mere intuitivt og enkel for brugerne
  • Gennemgang af side- og handlingssøgning

 

Modul 8: Brugergrænsesnit og funktioner.

Dette modul forklarer hvordan man kan ændre udseendet og funktionaliteten til enkelte sider.

 

  • Udforsk segmenteret adgangskontrol
  • Demonstration af arbejdsområdets funktioner
  • Visning og redigeringsfunktion
  • Brug af gitter, liner og overskrifter

 

Klik her for at gennemføre kurset eller klik her for at læse mere om Dynamics 365.